homepage header
Klachtenregeling

Klachtenregeling

Home/Klachtenregeling
Klachtenregeling2023-06-29T06:51:48+01:00

We doen ons best u zo goed mogelijk te behandelen. Toch kan het zijn dat u ergens niet tevreden over bent. Het gaat niet zoals u dat wenst. Het hoeft niet eens een echte ‘klacht’ te zijn. Misschien vindt u het eigenlijk de moeite niet eens waard. Toch verzoeken wij u vriendelijk dit met uw fysiotherapeut te bespreken. Liefst zo snel mogelijk. Hoe eerder het is uitgesproken, hoe beter. U biedt ons zo de mogelijkheid onze service te verbeteren waar wij dat kunnen.

Een gesprek
Bespreek uw probleem met degene die u heeft behandeld. Vindt u dit moeilijk? Dan kunt u een vriend(in) of familielid meenemen. Wilt u uw klacht liever niet bespreken met uw fysiotherapeut? Dan kunt u contact opnemen met de praktijkeigenaren.

Klachtenprocedure
Levert een gesprek niet het gewenste resultaat? Dan kunt u schriftelijk een klacht indienen of iemand machtigen dit namens u te doen. Wij zijn aangesloten bij de klachtenregeling van het Keurmerk Fysiotherapie. Een onafhankelijke commissie behandelt uw klacht. Informatie over deze klachtenprocedure vindt u op de website van het Keurmerk Fysiotherapie (www. keurmerkfysiotherapie.nl). Indien u niet over internet beschikt, kunt u ook aan de balie deze informatie vragen. U kunt bij de klachtencommissie een klacht indienen op twee manieren: u kunt een brief sturen naar Keurmerk Fysiotherapie, Sportlaan 2, 8044 PG Zwolle. U kunt ook een mail sturen met de klacht als bijlage in pdf-formaat naar info@keurmerkfysiotherapie.nl

Maak een afspraak of neem contact op met ons