homepage header
Klachtenregeling

Klachtenregeling

/Klachtenregeling
Klachtenregeling 2020-01-14T14:55:41+00:00

Vanaf 1 januari 2017 is de Wet kwaliteit klachten en geschillen zorg (Wkkgz) van kracht onder andere voor klachten en geschillen. Deze wet regelt hoe klachten over zorgaanbieders ingediend kunnen worden en hoe opvolging moet worden gegeven aan de klacht.

Op grond van deze wet moeten alle zorgaanbieders een klachtenregeling hebben, aangesloten zijn bij een geschilleninstantie en een onafhankelijke klachtenfunctionaris aanbieden.
De Stichting Keurmerk Fysiotherapie regelt dit voor al haar aangesloten therapeuten. Zo is er en pool van klachtenfunctionarissen beschikbaar voor Keurmerk praktijken of afzonderlijke Keurmerk deelnemers. Iedere Keurmerk Fysiotherapeut moet patiënten kunnen informeren over wat te doen als er een klacht is over uw handelen.

 

Fysiotherapie Nieuw Plettenburgh neemt deel aan de klachtenregeling van het Keurmerk Fysiotherapie.

Maak een afspraak of neem contact op met ons